Friss topikok

Címkék

2010 (1) albérlet (1) alkotmánybíróság (2) állattartási rendelet (1) andy warhol (1) április 1 (1) april h. foley (1) arcimboldo (1) árpádsávos zászló (2) asdod (1) auschwitz (1) autó (1) bächer iván (1) bacsó péter (1) bajnai (1) balog zoltán (1) baloldali (1) barack obama (3) bayer zsolt (5) beer sheva (2) béjárt (1) bejart balett (1) belvárosblog (1) bencsik jános (1) berlitz (1) biblia (1) bicikli (5) bkv (1) bodies (1) bokros lajos (2) böngésző (1) bridget jones (1) budapest (1) chikán attila (1) címlap (1) city tv (2) civil rádió (1) compagnie 111 (1) csepregi andrás (1) cser palkovics (1) csókolom (2) cukor utca (1) danny boyle (1) darwin (1) dávid ibolya (1) deja vu (1) dél izrael (1) demokrácia (1) demokrácia most!! (1) demszky (1) dft (2) eb (2) égigérő paszuly (1) élettársi kapcsolat (1) élet menete (2) ep (2) erdély (2) erdon (1) eredmények (1) erőszakik (1) facebook (1) fehér fal (1) ferenczi györgy (1) fidesz (11) flódni (1) fodor gábor (2) francia (1) franz künstler (1) fűszeres (1) gáza (5) geghard (1) gettó milliomos (1) góbi rita (1) gödör (7) gordon (1) gránát (1) gulyás józsef (1) gusztos (1) gyarmati pál (1) gyurcsány ferenc (5) halmai gábor (1) hamasz (3) hanuka (2) hasznos miklós (1) hattori hanzo (1) havas henrik (1) hírszerző (1) hír tv (2) holland (1) hollán ernő (1) holokauszt (2) hont andrás (2) horn gábor (1) horthy miklós (2) hülye (1) hvg (1) internacionálé (1) in bruges (1) izrael (8) jegybank (1) jereván (1) jobbik (6) jogosítvány (1) judapest (3) kalitka (1) kamat (1) karády katalin (1) kelemen hunor (1) kéri lászló (1) kidma (2) kína (1) kitűző (1) klubrádió (1) koalíció (1) kóka jános (1) kolozsvár (1) költségvetés (2) komment (1) konrád györgy (1) konzervatív (1) kormány (3) kortárs tánc (4) kósa lajos (1) lasz györgy (1) la la la human steps (1) libanoni keringő (1) liberális (1) lipótváros (1) magyar gárda (1) magyar hírlap (2) magyar nemzet (4) makarenkó (1) manó (2) march of the living (1) március 15 (1) markó utca 7 (1) marom (1) második ecloga (1) mdf (1) melegkonyha (1) meleg méltóság menet (9) mindennapi manna (2) miskolc (2) mno (2) mnsz (1) moderálás (1) mokka (1) molnár 35 (1) morvai krisztina (1) mozi (2) mszp (5) mta (1) mti (1) munk veronika (1) navracsics (1) navracsics tibor (2) ndt (1) nederlands dans theater (1) népszava (1) népszavazás (6) november 20 (1) nyilas (1) off (1) offline (1) október 6. (2) olasz (1) olimpia (1) on (1) önkormányzat (1) online (1) orbán (2) orbán viktor (13) oroszok (1) országos (1) pálinkás józsef (1) parkolás (1) parlament (2) pasztortibor.hu (1) pásztor albert (1) pécs (1) peking (1) pészah (1) pocakos (1) pokorni (1) populista (1) populizmus (1) pride (1) progresszív platform (1) radnóti miklós (1) rasszizmus (1) reakció (3) reiner péter (1) richard dawkins (1) rogán (8) román (1) román andrás (1) ságvári endre (1) sajtótájékoztató (1) salamon (1) sátoros ünnep (2) sderot (1) shanti ska tones (1) shoot4life (1) siklós mária (1) sólyom lászló (6) sonny chiba (1) sportgéza (1) star wars (1) steiner (1) stop (1) stumpf istván (1) szabotőr (1) szabó györgy (1) szavazólap (1) szdsz (3) széder (1) széles gábor (1) szellem (1) szélsőjobb (1) szentmihályi szabó péter (1) szerencsejáték rt. (1) szíjjártó (3) szili katalin (1) szleng (1) szóvicc (2) sztrájk (1) tánc (4) tarantino (1) tarka magyar (2) tarlós (2) távoltartás (1) testületi ülés (11) tibet (1) tomcat (1) tomi lapid (1) torockó (1) tóth gábor (1) trafó (2) traian basescu (2) tükör (1) tüntetés (2) tusnádfürdő (2) twitter (3) új év (1) ultima vez (1) ünneplés (1) v. kerület (1) választási parti (2) vallás (1) válság (3) varga béla (1) veres jános (1) verók istván (1) vida gábor (1) vihar (1) világ igaza (1) vitányi (1) vörösmarty tér (1) wiesenthal center (1) wim vandekeybus (1) xvi benedek (3) yael (3) yes we can (1) youtube (1) Címkefelhő

Statsector

Flódni

2008.04.11. 22:32 Pásztor Tibor

Hét tálcával vittem, majdnem 300 szelet lett. A rendőrök vigyorogtak, de átengedtek két kordonon is a Pozsonyi úton, így egész jól tudtam parkolni egy sarokra a színpadtól. Amikor elkezdődött a szavalat, kerítettem pár markos legényt (van súlya a flódninak!), és nekiálltunk oszogatni. A pár ezer tüntető között pillanatok alatt elfogyott. Sokan mások is hoztak mindenféle sütit, boltit, házit, jobbnál jobbakat. Ment a kínálgatás, csipegetés, piknikhangulat.

Meghallgattam Schrödert, majd nekiindultam, hogy az utolsó tálcát átvigyem a náciknak. Többen közölték, hogy kedveltek, bátor vagyok, és kérdezték, hogy ki beszéljen a temetésemen. A két tüntető tömeget elválasztó dupla kordonon sajnos nem tudtam átjutni, nagyon szigorúak voltak a rendőrök, ezért a Tátra utca és a körút felé kerültem.

A Hollán Ernő és a körút sarkán ácsorgott 50-100 ember, de nem nagyon néztek ki nácinak, mint kiderült, a nagyobb része inkább csak érdeklődött, hogy mi ez. Volt, akinek magyarul, volt akinek angolul magyaráztam, hogy szélsőjobbosok tüntetnek, de a túloldalon tízszer ennyi antifasiszta van. Itt jött szembe a fél Reakció.

A Hollán torkolatában láthatósági mellényes gárdisták álltak szoros sorfalat, persze őket is végigkínáltam flódnival. Többen elfogadták, és nagy élvezettel fogyasztották. Kérdezgették, hogy mi ez, én meg mondtam, hogy a legfinomabb süti, és azért hoztam, hogy megtapasztalhassanak valami nagyon jót a zsidó kultúrából.

Átmentem a sorfalon, és a Hollán zsákutca részének közepéig mentem, de addigra elkapkodták az összeset, pedig a tömegig” el sem jutottam. Páran fölismertek, bár volt, aki azt kérdezte, hogy én vagyok-e a Pongrác. Mondtam, nem, hanem Pásztor, kiderült, hogy arra gondolt. Egy másik oroszul kérdezte, hogy Как тебя зовут? Mondtam, hogy Меня зовут Тибор. De hogy ezzel mit akart?

Végül visszaballagtam békésen a rendes emberek közé, remélve, hogy akik ettek a flódniból, elgondolkodnak azon, hogy akik ilyen finomat tudnak kitalálni, megcsinálni, azok talán mégsem lehetnek olyan rossz emberek.

46 komment · 2 trackback

Címkék: tüntetés hollán ernő flódni

A bejegyzés trackback címe:

https://pasztortibor.blog.hu/api/trackback/id/tr82421888

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jag heter... 2008.04.12. 17:25:59

Szerelmes vagyok a tegnapi napba Olyan volt, mint a legtöbb szerelem. Egyszerűen szép, a maga módján. Azzal együtt hogy délelőtt a gyönyörű napsütésben Legalábbis Magyarérettségimet Szívügyének Tekintő Exemmel a József Attila-tételt dolgoztuk ki. S

Trackback: Konzervatórium 2008.04.12. 10:32:16

Hová tűnt Bayer Zsolt? ITT VAN!!!Teljesen ledöbbentünk, amikor a mai demonstrációkon készült képeket átböngészve az egyiken felfedeztük BAYER ZSOLTOT. Igen, jól hallották/olvasták, AZT a Bayer Zsoltot! Nemrégiben még azt írta, hogy a zsidók léte indokolj…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ms Gerbeaud 2008.04.11. 23:17:44

Szerintem azért tüntettek, mert nem kapnak ilyen sütit eleget. Elérték a céljukat. Kösz a nyílt napot.

Miss Marple 2008.04.11. 23:35:50

Na szóval a flódni összeköt.
A legkedvesebb kolléganőim pont zsidók (eléggé - öntudat, sérülékenység etc.), én meg katolikus vagyok (eléggé - paranoia, kettős szocializáció etc.)
Ők nem tudnak sütit sütni (ez vallás- és származásfüggetlen, egyszerűen nem konyhatündérek), én meg tudok (deklasszálódott úri középosztálybeli családban muszáj konyhatündérnek lenni a lányoknak). Úgyhogy minden Karácsonyra kapnak egy fél tepsi flódnit tőlem, az én ünnepemre az ő sütijüket. Jóban vagyunk.

Nicholson 2008.04.11. 23:47:38

A jól elkészített flódni szvsz is a világ legjobb sütije. Érdemes érte akár tüntetni is.

Laci 2008.04.11. 23:52:57

Édes Hazánk. Köszönöm Neked az írást, Tibor. Let the Sun always shine on you!

Joe 2008.04.12. 00:03:51

Átvitted a náciknak?(ki kérem magamnak)... Náci az anyukád, te tudatlan zsidó.
Most nagyon megy az index főoldalon az összes nácizós írás, de ezen nem is lepődtem meg, ismerve a zsindexet... féltek tőlünk, ha kimondjátok, ha nem, ez látszik, de nem baj, mi ennek örülünk...

Francescoli · http://smints.blog.hu/ 2008.04.12. 00:15:54

Aranyos, kedves, már-már megható a bejegyzés. Ez a félmondat kicsit azért ront rajta: "Végül visszaballagtam békésen a rendes emberek közé,..."

Vagy az előtte valókat, vagy ezt kellene idézőjelezni, szvsz, mert így sehogyse' kóser.

üdv,
Enzo F.

Sáfrány 2008.04.12. 00:16:59

Nem a zsidó konyha remekei ellen tüntettek és nem biztos hogy nácik voltak csak mert a másik oldalon álltak. Bár minden olyan egyszerű lenne mint egy recept, és max azon menne a vita hogy a sóletbe füstölt liba vagy füstölt disznóság kerüljön. A bab meg bab, nációk felett áll.

Attila 2008.04.12. 00:39:44

Én meg lemaradtam az egészről, pedig azt a flódnit már én is megkóstolnám egyszer...
Ha legközelebb lesz ilyen banzáj, akkor melyik kupacba álljak, hogy én is kapjak? ;)

boeg · http://boeg.freeblog.hu 2008.04.12. 00:48:44

Ú, én kaptam belőle, egyszerűen isteni lett, köszönöm, köszönöm, köszönöm! (bár ha tljesen ősznte vagyok, a mák nekem kicsit száraz volt, de az alma kompenzálta)
Jól leszakadt a kezünk molinótarzás közben (mi voltunk a "nem kérünk a nácikból" alatt), úgyhogy elkellett az energia-utánpótlás :)

Bákmó 2008.04.12. 00:52:17

Szóval náci vagyok, mert kidobott egy fajtársad egy magyar lányt a boltjából? Megismétled ezt nekem tanúk jelenlétében? Amúgy engem is kínáltál, de nem kértem. Nem süti kellett volna, hanem jegy. Na meg amúgy sem ízlene olyanok süteménye, akik a halottaikból élnek.

voronoi (törölt) 2008.04.12. 00:55:50

Jo az iras, a Flodni viszont....kicsit olyan mindent bele kaja, alma, mak, dio, lekvar, nekem ez mar igy tul sok. Mondjuk ha tuntetni jarnek azert en is siman elfogadnam es bepuszilnam ott helyben. :-)

elmoro 2008.04.12. 01:14:24

ez a flódni így nagyon nagy nagy mágia! ezért szeretjük, bár az íze se piskóta! :) pedig nem vagyunk zsidók - bár majdnem - se katolikusok - bár majdnem, se mohamedánok - bár majdnem :) viszont beduinok, poncichterek és török elől menekülő horvátok, ergo magyarok és európaiak, legfőképpen emberek. és az ember szereti a mágikus flódnit, különösen, ha nem csak finom, hanem híd is :) flódnit minden tüntetésre!

bubastis 2008.04.12. 02:55:51

Nem nácik. Szélsőjobboldaliak. A remek sütis ötleted, kedves Tibor, ne rontsd le azzal, hogy letüdőzöd a propagandát.

g 2008.04.12. 03:05:05

Flódnit akarok!

alkopop79 2008.04.12. 05:02:39

Tibor, teged klonozni kene:)

ezvansracok 2008.04.12. 06:43:56

örülök hogy újra látlak tibi ! szerintem utalok egy kis pénzt az eheti holokamu kárpótlásomból hogy újra működhessen a weboldalad ! jah és a flodni mennyei volt !

kt 2008.04.12. 07:31:05

Pásztor Tibor:
Mi ez a baromság már megint hogy nácik?
Számodra csak nácik és rendes emberek léteznek?
Tudod mi az a nácizmus?
Gyurcsány szerinted a rendes emberek közé tartozik?

Mutass egy zsidót, akit vallása vagy származása miatt Mo.-n az elmúlt 20 évben megvertek.
Mutass egy zsidót, akit vallása vagy származása miatt Mo.-n az elmúlt 20 évben nem szolgáltak ki egy üzletben.

Aki sokat nácizik, azt előbb-utóbb lehet hogy valóban megverik. Nem a nácik, hanem a jobboldaliak, akiket alaptalanul nácizmussal vádolnak.

kt 2008.04.12. 07:33:54

Ja hogy csak moderáció után. Akkor gondolom nem fog megjelenni a véleményem.

AP (törölt) 2008.04.12. 07:41:12

Ki az a Pásztor Tibor?

pacagánycsök 2008.04.12. 07:53:34

mit vartal? h megsavanyodik a szajaban es kikopi mihelyt megtudja, h zsido sutit eszik?
pff gyerekek...

"elgondolkodnak azon, hogy akik ilyen finomat tudnak kitalálni, megcsinálni, azok talán mégsem lehetnek olyan rossz emberek."

Hitler meg szepeket festett, es biztos jatekosan megcsipte 1-2 ovodas pofikajat is vmelyik protokollrendezvenyen, hat akkor o sem lehetett olyan rossz ember.

jani 2008.04.12. 08:28:42

hitler nem művész volt, hanem szobafestő
szal nem hiszem, hogy szépeket festett:)))

Kohn Winnetou 2008.04.12. 08:32:02

Kedves jobboldali kartácsok! Csak nehogy a "magyar" lányról is kiderüljön az, ami a karddal leszúrt cigánygyerekről...
Ja, és valószínűleg tényleg kevés náci volt köztetek. Inkább paranoiás magyar állampolgár lehetett sok-sok.
(tudom, szerintetek zsidó kommunista oláh cigány vagyok...)
Üdvözlettel:
K.W.

User1 2008.04.12. 08:44:57

Nem vagyok antiszemita, szeretem a flódnit is, (a beiglit is), de mégis azt mondom, hülye zsidó vagy te Pásztor.

Amúgy azt hittem a zsidók ott sincsenek, a dolognak ugyanis köze nem volt az antiszemitizmushoz, (egy lány nem kapott jegyet, az eladó cigány volt (bár ez itt most érdektelen) hol vannak képben a zsidók, az antiszemitizmus?

De úgy látszik, ez egy jó alkalom volt, hogy most már nagyon népszerűtlen politikusok újból orcánkba tolva az antiszemita veszélyt jól megmutassák magukat.

És a hülye zsidók meg asszisztálnak ehhez. Gyűljetek össze politikusok nélkül egy évben egyszer, emlékezzünk meg közösen a holokausztról, )én is ott leszek) mehet a flódni is, de az év többi részében hagyjatok már békén bennünket.

amos 2008.04.12. 08:57:10

Joe!
Te kis hülye!Ki fél tőled?Az egész posztból semmit nem értesz!Neked a világ zsidó-nem zsidó.Menj csak ordíts,ahogy a torkodon kifér!
Persze annak sincs igaza,aki nácit kiált minden jobboldalira!

0xFFFF 2008.04.12. 08:57:42

Szar post. Akkor ha a náci németek sört osztogattak volna auschvitzban, akkor jó emberek lennének, mert finomat csinálnak ? Höhö.

egyenlítő 2008.04.12. 08:58:54

fene_vad:
...és megkérdezte:
- Hány éves vagy, kisfiú?
- Öt leszek!
- Kis naív!

Náci_vagyok 2008.04.12. 09:03:30

Náci vagyok !! És büszke rá :P Nácinak lenni jó !!

limonade joe 2008.04.12. 09:14:36

kt: Én nem értem,hogy a nácik miért vannak felháborodva, ha nácinak nevezik őket? A nácik haza kiáltásra az itthon vagyunk kórussal felelnek, akkor most kiknek tartják magukat?

Viktor H 2008.04.12. 09:28:22

jó sztori ,de nem értem ezt a nácizást..bár a zsidózást sem..mindkettő tudatlanságra utal

Schröder amugy mit keresett itt? tudta egyáltalán az ügy előzményeit vagy csak idejött jópofizni?

Leindlar 2008.04.12. 09:48:17

Akár nácik, akár jobboldaliak, akármik, Gy*nak az a jó ha ILYEN balhé van. Kimehet oszt jól elítélheti őket, meg nyilatkozgathat - mindegy mi van csak ne arról beszéljünk, hogy miért sz*r most a helyzet, meg mikor is fog elhúzni végre, meg kis is csalt és hazudott a választáson...

... és ha ilyen rendezvény van akkor természetesen LESZ balhé, mert vannak ilyen flódnis gyerekek akik belelátnak olyanokat is a dolgokba amik nem feltétlenül vannak ott - és hirtelen rájuk jön, hogy ideje egy NAGY hőstettet végrehajtani és frusztrálni a "náci" tábort. A másik oldalt meg lehet az frusztrálja, hogy hiába mondják, hogy ők nem "nácik" és más ellen tüntetnek a flódnis gyerek magában akkor is szentül meg lesz győződve és másnap leírja a blogjába, hogy mekkora hőstett volt, hogy adott a "nácinak" flódni-t, és csúnyán néztek rá azok a "nácik" (hiába is hazudták azt, hogy nem "nácik").

Ami sztem tényleg baj az az, hogy ma Mo-n a "kissebbség" egy bűvös szó - a "többség"-től ellophatja a "kissebbség" a gatyáját is, de az állam ezt elnézi a "kissebbség"-nek, mert ha nem teszi akkor RASSZIZMUST kiált valaki a tömegből és a "kissebbság" kimegy és demonstrál, EURÓPA pedig azt mondja, hogy enyje benyje. A "többség" dolga ma Mo.-n hogy némán tűrjön, és húzza az igát - bármit is találnak ki számára.

A flódni amúgy finom.

pacagánycsök 2008.04.12. 09:48:28

jani, szerintem se volt muvesz, de kepeket festett, nem szobafesto volt

Sáfrány 2008.04.12. 10:11:48

Ez a sok nácizás lassan már megárt. Hovatovább alkalomadtán már az igazi nácikat sem lehet megkülönböztetni az elégedetlen nemroma gojságtól, annyira elcsépelik a médiában a náci szót. Miért lennének paranoidok (ahogy egy előző hozzászóló megemlítette), minden jól megy az országban és csak a megvezetett kevesek látják iszonyúnak a helyzetet? Nem ám. Takarékosabban kellene bánni a náciszó-puskaporral, nem elpufogtatni hülyeségekre - hacsak nem a "kiálts farkast" esete a cél. Hovatovább ma már a náci és a rasszista nem szitokszó. Megbukott a goebbels-i metódus: annyit ismételgették olyanok akiknek jobb lett volna inkább csendben maradni hogy súlyát vesztette mindkettő kifejezés.

Sőt: amikor a bakancsos hülyéket lenácizzátok, azzal magatokat pozicionáljátok kedves (illegálisan) ellentüntetők, nem őket. Fordítva is történhetett volna: ha ők náciznak le titeket, jogosan, mondjuk mert egy nyíltan fajvédő, szomszédait permanens katonai és gazdasági elnyomásban tartó (terrorista) ország polgárainak valljátok magatokat elsősorban a nagy vallási összetartozás alapján, és csak sokadsorban magyarnak, azt is csak élőhely szerint.

Ezért nem irritáló, ha egy náci (zsidó?) csoport lenáciz egy csapat (náci?) magyart (?). Minketten otthon vannak, egyik oldal hangoztatja és büszke rá, másik oldal nem hangoztatja de magáénak érzi.

A zsidó konyha pedig szép és jó és legfőképpen takarékos, tápláló ételek olcsón. Nekem több kedvenc ételem van onnan, pedig családi behatásról esetemben nincs szó. Mondjuk nem is hangoztatom se pro, se kontra.

egyenlítő 2008.04.12. 10:14:43

A fasizmus jellemzői:
- vezér-elv,
- a nemzet mindenek fölé helyezése,
- az egyéni szabadság elvetése,
- az ellenvélemények erőszakos elnyomása.

A nácizmus kiegészül az antiszemitizmussal, és a nemzet helyébe a fajt teszi.

egyenlítő 2008.04.12. 10:21:31

Nyelvi teszt:

"Ezután a boltra rárepült egy Molotov-koktél, de a jelek szerint a zsidó tulajdonos, és az általa alkalmazott oláh cigány szarzsák nem értett még ebből sem"

Húzd alá a szövegben a zsidó szót!

Kaa 2008.04.12. 10:22:18

Szerintem egészen szánalmas, hogy P. Tamás és csapata, a Magyar Gárda, stb., idejük legnagyobb részét azzal töltik, hogy azt bizonygatják, hogy ők bizony nem nácik, és aki nácinak nevezi őket, az monnyon le.

Na most, én nem tudom, hogy nácik-e, de egyet tudok: ezek mindent megtesznek, hogy nácinak nézzenek ki. Úgy öltöznek, mint egy náci, olyan zászlót használnak, mint egy náci, úgy menetelnek, mint egy náci, olyan témákról és úgy beszélnek folyton, mint egy náci.

Van az a régi tudományos megállapítás, miszerint ha valami olyan sárga, mint egy kacsa, úgy jár, mint egy kacsa, és úgy hápog, mint egy kacsa, akkor az egy kacsa.

idunn 2008.04.12. 13:10:28

Jaj, ha lesz süti, legközelebb én is megyek tüntetni :D

(Egyébként, ami az üzletből kidobott magyar lányt illeti: tudom, hogy manapság nem divat az audiatur et altera pars, de azért számomra eléggé meglepő, hogy a tüntető oldal még csak nem is gondol arra,hogy esetleg talán netalántán a jegyiroda állítása igaz és nem a leányzóé? Amilyen stílus megfigyelhető mapanság ebben a vitatémában...)

Leindlar 2008.04.12. 17:04:22

Azt nem értem, hogy a Malina Hedvig mellett miért nincs néha szimpátiatüntetés ... vele sokkal rosszabb történt, minhogy csak kidobták valahonnan.
Ill. miatta lehetne össznemzeti összefogós tüntetés mindenfajta népekkel (roma-zsidó-görögkatolikus-szőke-akármilyen kissebbségek összefogva) - miért nincs MH mellett szimpátiatüntetés? Miért nincs tüntetés a Benes dekrétumok elítélése miatt? Miért nincs tüntetés az antimagyarizmus ellen?

mimike 2008.04.12. 18:21:21

Kedves Tibor !
Én még azt is köszönöm,hogy helyettünk / vidéki embrek lévén/ is ott voltak, és helyt is álltatok.Büszke voltam Rátok tegnap délután.

bat 2008.04.12. 19:36:43

Az a Mszp a béka segge (20%) alatt. Lételeme a fasisztaveszéllyel és a nácizmussal való riogatás. Ezzel úgy fognak járni mint a pásztor aki heccből farkast kiáltott.
Pásztor Tibi bármennyire is igyekszel, nem lehetsz parlamenti képviselő 2010-ben, és vésd eszedbe a közmondást: "Aki sokat markol, keveset fog".

Julius Streicher 2008.04.12. 20:01:49

Az, hogy ti, gázkamratöltelékek tízszerannyian voltatok, mint mi, még akkor is pofátlanság, ha figyelembe veszem a származásodat és azt, hogy a te fajtádnak lételeme a hazudozás.

Sáfrány 2008.04.12. 22:32:45

Egyébként ideje hogy az "antirasszista" (=cigányfajvédő?/bűnpártoló?/judeonáci?, kívánt rész aláhúzandó) tömeg hozzászokjon a tüntetések gondolatához, mert hamarosan már csak az utcán politizálhatnak, a Parlamentben kevés lesz az a 15-20% amit a következő választáson szadeszestől emdéefestől elérnek.

Birka csürhe, képesek a molotovkoktélt dobáló, terrorista tolvajkormány mellé állni. Nem mintha a polgártamáskák látenshomokos siserehada jobb lenne, de arról legalább nyilvánvaló hogy nem opció - ahogy Orbánország sem.

Ideje volna egy valóban liberális, ugyanakkor nemzeti radikális párt feltűnésének, ami elutasítja a rasszizmus és a diszkrimináció - beleértve a pozitív diszkriminációt is - minden formáját, és igen határozottan lép fel ellene. RENDET!!! Egyformán ne terrorkodhassanak a romabandák, egyformán ne masírozhassanak a dísznácik. Ne legyen rájuk szükség. Ámen (Shalom).

tassi 2008.04.12. 23:52:22

Kedves Tibor!
Sajnos nem tudtam ott lenni vidéki lévén,de ha tudom előre,hogy flódni is lesz,akkor az más lett volna!Mert megkóstoltam volna szívesen!
Örülök,hogy helyettem is ott voltatok,éás hogy ennyien!
Az a pár száz "kerékkötő"meg igazán nem rug labdába!

csildik 2008.04.13. 13:44:23

Szia Tibor!
A kommenteket olvasva igen sokoldalú a vélemény, sajnos több helyen a gyűlölködés, rosszindulat jön le nekem.
Szerintem szép gesztus volt Tőled, amit tettél, mindenképpen EMBERI cselekedetre vall.
Bízom benne, hogy - ha azonnal nem is, de - amint ezen elgondolkoznak a "zemberek" egy picit is, eszükbe jut, hogy kedvességgel, egymás elfogadásával előrébb jutunk, mint az utcai harcokkal és a mára már állandósult megosztottsággal, gyűlöletkeltéssel.

ankka 2008.04.14. 20:39:45

Elszomorító, hogy egy számotokra is véresen komoly dologból(antiszemitizmus és hozzáteszem a rasszizmust, mert szerintem az is üldözendő) egyszerűen sokan egy jó bulit csinálnak.
Kit akartál békíteni a flódnival? A "nácikat"? Így, ilyen megbélyegzéssel?
Vagy ti piknikeztetek? Akkor mindek volt ez az apropó?
Egyébként senki nem bántott senkit, tehát nem értem, hogy szavak ellen demonstráltatok?
Akkor én most demonstrálok a beképzeltség,ferdítés és mások lenézése ellen, jó? Mert ennek is van annyi apropója és engem ez naponta bosszant a kormánypárti nyilatkozatokban.

Montivagus 2008.06.02. 23:48:22

"nekiindultam, hogy az utolsó tálcát átvigyem a náciknak"
"Végül visszaballagtam békésen a rendes emberek közé, remélve, hogy akik ettek a flódniból, elgondolkodnak azon, hogy akik ilyen finomat tudnak kitalálni, megcsinálni, azok talán mégsem lehetnek olyan rossz emberek."

Most biztosan mind azt gondolják,hogy rendes emberek vagytok,függetlenül attól,h. te nem tartod őket annak,csak nácinak...
süti beállítások módosítása